tirsdag 7. oktober 2008

Ikke måte på

Nå lister jeg ut ferdige ting på rappen (alt er relativt...)! Mitt første - og antageligvis siste - Branching Out er ferdig. Ferdig, ferdig, ferdig. Blokket lengde 174 cm, bredde 15 cm. Strikket i Nøstebarns Askeladen Silkeuld på pinne 5. Blokket på gjestesengmadrassen med minst 100 knappenåler (velkommen skal dere være, gjester som kommer i framtiden).

Siden dette overhodet ikke er min stil i klesveien (selv om jeg synes det ble veldig fint!) har jeg allerede for lenge siden lovet det bort til en venninne som sa hun ville sette pris på et rosa blondeskjerf. At hun har bursdag i disse dager passer jo også veldig fint, selv om jeg vanligvis nøyer meg med en SMS på dagen hennes. Skjerfet er allerede i posten.

1 kommentar:

Guro sa...

Det er ikke noe bedre å blokke på gulvteppet på gjesterommet, i tilfellet det skulle være fristende neste gang. *au*

Gratulerer med ferdig skjerf, synes det ble lekkert. Fin definisjon på mønsteret. :)