tirsdag 2. februar 2010

Med nytt hverdagsliv og dobbel tråd

Velkommen tilbake kan man vel si. Det er lenge siden det har skjedd noe her nå. Jeg hintet i et tidligere innlegg om at vi hadde noe på gang, og dette noe er nå blitt virkelighet. Vi tok med oss rubbel og bit - unger og strikketøy - og flyttet tilbake til hjembyen min. Etter 20 år annet steds, 17 av dem på andre siden av landet, var det en stor overgang. Vi har bodd midlertidig i mini-hus, vi har fått helt nytt hus bygget for oss, vi har dermed flyttet to ganger. Ikke mye strikketid. Men nå! er vi på plass, og bloggen gjenoppstår.


Fordi jeg var nysgjerrig på hvordan andre holder trådene ved mer enn én tråd (les: to tråder, man er da ikke tusenkunstner) publiserte jeg dette bildet på et kjent hobbyforum. Slik holder altså jeg trådene.

1 kommentar:

Guro sa...

Velkommen tilbake. Det gjør jeg også!